دانلود رایگان نرم افزار

بهترین مرجع دانلود پارسی زبانان

دانلود رایگان نرم افزار

بهترین مرجع دانلود پارسی زبانان

برنامه پخش فایلهای مولتی مدیا Cowon JetAudio v7.5.1.2 Plus VX

 /cowon_jetAudio.jpg  


با نرم افزار JetAudio که آشنا هستید، تنها نرم افزاری که شما با داشتن آن احتیاج یه هیچ نرم افزار دیگری برای پخش فایل های صوتی و تصویری ندارید! این برنامه جامع از اکثر فورمت های صوتی و تصویری پشتیبانی میکند و شما میتوانید فایلهای صوتی و تصویری خود را با هر فورمتی در این برنامه بشنوید و مشاهده کنید، توانایی ضبط صدا و ذخیره سازی به فورمت های مختلف، تغییر فورمت فایلهای صوتی، تبدیل سی دی های صوتی به فورمت های مختلف، ساعت آلارم و رایت سی دی از قابلیتهای این نرم افزار ویژه میباشد. شما با استفاده از این برنامه و آخرین متدهای روز برنامه نویسی در ضمینه مولتی مدیا میتوانید شاهد تماشای فیلم های با کیفیت و موزیک های با کیفیت بالا باشید بدون آنکه احتیاج به خرید یک پلیر خانگی باشد! 
 

دانلود در ادامه مطلب

تبلیغات با شاپینگ سی دی تبلیغات با شاپینگ سی دی ادامه مطلب ...

آخرین نسخه آنتی ویروس Eset Smart Secutiry Business Edition 4.0.

Eset Smart Secutiry Business Edition آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی 

 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نسخه ی آزمایشی ویندوز هفت Windows 7 build 7022

منبع: www.p30download.com


تنها چند روز از رو نمایی مایکروسافت از جدید ترین نسخه از ویندوز با نام Windows 7 نگذشته که بار دیگر همه ی نگاه به سمت سوی ویندوز و نسخه ی جدید آن معطوف شد.
تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با نمایش دیروز مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز 95 بوده است.
 اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز 7 می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است!
 در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز7 را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های واین نسخه از ویندوز ارائه شده است.
 

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

رمزگذاری حرفه ای بر روی فایل ها و فولدرها Folder Guard v8.1.0.8

منبع : www.AsanDownload.com


Folder Guard یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی در رایانه به حساب می آید. با این نرم افزار قدرتمند میتوانید بر روی فایلهای و پوشه های خود کنترل کامل داشته باشید و سطح امنیت هر کدام یک از فایلهای خود را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. بوسیله این نرم افزار قدرتمند میتوانید انواع محدودیتهای را در ویندوز و برای تک تک کاربران قرار دهید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل درسترس قرار دهید و با پسورد گزاری توسط این نرم افزار بر روی فایلهای و فولدرها آن را از دسترس افراد و هکرها دور نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندزو مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN و مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و... میباشید. پشتیبانی کامل از فرمتهای FAT، FAT32،NTFS، ... میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوان اطمینان کامل داشته باشید که بجز شما هیچ کسی نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. همجنین میتوانید با غیر فعال کردن گزینه های Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager  و اعمال محدودید برای تمامی فعالیتهای ویندوز امنیت پایدار برای سیستم خود برقرار سازید

دانلود درادامه مطلب

ادامه مطلب ...